Nu sitter jag och häver mitt morgonkaffe och är helt tröttast. En av de saker som ska bli skönast med att sluta jobba (yesbox! jag har sagt upp mig!) är att få sova klokt. Jobbet stressar inte sällan upp mig till den grad att jag inte kan somna om kvällarna. Vilket resulterar i ett behov av en halvliter kaffe varje morgon och det leder till en tjackad pigghet som inte är bra för nån annan än min arbetsgivare.

En sak som är trist med att sluta är att förlora arbetskamraterna. Många av dom är grymma och de är självklart enda anledningen att jag stått ut på snabbmatsrestaurangen så länge som ett år. Tur att det är enkelt att hälsa på dem – vilket jag kommer vara tvungen att göra nästan direkt efter min sista arbetsdag. Detta eftersom jag från och med idag inleder en konflikt med arbetsköparen då dom dragit 100 spänn på min lön för ett kassaminus. Det är inte okej, det är inte lagligt, jag är med i facket och vi kommer att vinna eftersom arbetarklassen har alltid rätt!

