Jag var förbi på jobbet idag och hälsade på arbetskamraterna. Grymt återseende av alla och jag fick massa kramar! Det är ju ändå nästan så att jag saknar skitstället. Lite grann. Eller kanske inte.

Det tog 3 minuter innan skitsnacket om chefen var igång och jag fick reda på det senaste jävligheterna han gjort. Detta är då en arbetsplats fylld av ilska, tyvärr oorganiserat. En arbetskamrat som jobbat på olika donken i sammanlagt 10 år berättade hur det är vanligt att McD-chefer drar ett par timmars lön från de anställdas löner varje månad! En annan arbetskamrat hade precis fått reda på att de 15 minuter det tar efter varje arbetspass att räkna kassan får man inte betalt för! Det blir runt 5 timmars gratisarbete i månaden! (15min x 20 ggr) En annan sak som kom upp var hur chefen halvt i smyg slog in extra personalmat på arbetarna så att ännu mer pengar drogs från deras löner!

Jag blir sugen på att börja jobba igen, bara för att banka denna skiten ur chefen och den högre ledningen. För att i helvete, så här jävla illa går det fan inte att bete sig!

En dag som denna passar favoritbloggens senaste inlägg alldeles utmärkt!

