Jag börjar nog bli desperat och tankarna bildar fritt konspirationsteorier om hur Anticimex-saneraren är nazist och har därför inte alls sprutat ut något medel.

När man får sin lägenhet sanerad måste man sova i sängarna/sofforna för att vägglössen ska krypa fram och därmed gå döden tillmötes. Jag trodde allt att jag skulle slippa bli biten mera. Men icke. Så fort de får käka blod så förökar de sig dessutom snabbt, vilket vore katastrof då vi inte har psyke kvar att hantera mer av detta och kroppen har fan tagit endel stryk. I slutändan kan det också resultera i att man får slänga massvis med möbler och inte har vi fucking råd att skaffa allt nytt. Nej, vägglöss är ett borgligt påhitt! :/

Som tur är, mitt i all misär, så syns inte betten så mycket pga. av tidigare missfärgningar i min hud (massa blåmärken från kamrat-slagsmål). Men de kliar! Inte lika mycket som myggbett (tror jag, har numera för ohälsosamt blod för att myggor ska sno nåt av mig), men det är störande anyway. Jag funderar på om det vore en lösning att supa sig redlös varje kväll; krypen kommer bege sig fram då de känner värmen från min kropp, men väl där vill de inte suga nåt förgiftat blod. Påvägen nånstanns ska de dö av medlet i sängkläderna. Annars hoppas jag innerligt att de käkar mitt blod och dör av alkoholförgiftning. Die motherfuckers, die!

Idag ska jag lägga mina kläder jag ska ha med mig i helgen i frysen som en försiktighetsåtgärd så att jag inte tar med mig några lösshelveten till sthlm. Gaaah! Det kliar! Hoppas jag får sova i natt. Borde kanske svänga förbi systemet som en försiktighetsåtgärd… 😉

