Vardagsmat är snubbar som kommer fram på stan och stör. När man väntar på spårvagnen, väntar på polaren, tar ut pengar, går, står, sitter. Så är de alltid där och kräver uppmärksamhet. Senaste var snubben A som begärde att jag slutade lyssna på min mp3 och prata med honom istället. Jag har varken förmågan eller energin att vara otrevlig och spisa av snubben A – jag blir bara trött och önskar att han ska ge upp. Det stör mig något oerhört att det är han som har valet över hur jag ska förvalta min tid (hurvida jag får lyssna på musik som jag vill, eller snacka skit med honom som han vill). Freaky är också att jag inte stör mig på snubben A, han skulle kunna vara vem-som-helst, när-som-helst. Jag klandrar mig själv för att jag inte kan säga ifrån.

Bajs på allt. Det är på g att bli höst & vinter. Sucks!

Kvinnors senaste bloggposter (ett) (två) får man inte missa!

**********

Dagens låt: Atmosphere – Your Glasshouse (lyssna) (text) (tanka album)

