Jag vill ha ytterligare en grym sommar. Hänga med vänner dagarna i ända. Hälsa på bäst-folket som bor i andra städer, softa i solen med öl och musik, vara kreativ, få nya bekantskaper och oväntade upplevelser.

Jag vill känna att mina vänner må bra. Bort med beroende, depressioner, lägg ner åtal, ge oss cash och revolution.

Jag vill ändra ytliga relationer till närmare vänner. Vi är värda mer kärlek, omvårdnad och respekt för varandra!

Jag vill lära känna nya vänner och kamrater. Få inspiration av alla fetgrymma folk som finns därute.

Jag vill ha många lyckade kamper. Splittrade arbetarkollektiv blir enade, stoppade nazisamlingar, hårda fackliga kamper, plats på gatorna, övertagna hus, avslut på BlondinBella och andra muppar som stör mitt liv, oväntade segrar och ökad aktivitet.

Jag vill se mitt boende i bättre skick. Ommålat, uppfräschat, hemtrevligt.

Jag vill fortsätta med röj och fest. Spontana fylleresor, vansinne i alkoholruset, dans och galna upptåg.

**********

Dagens låt: Kungers – Som det kunde va (lyssna) (text) (tanka)
hoppas de vänder åt rätt håll
för snart tappar ja all min tro

