Jag gråter fucking fortfarande så snart jag läser om dig eller lyssnar på dig. Jag har träffat på flera av dina vänner. För bara någon vecka sen bad en av dom att vi skulle hoppa över din låt i musiklistan. Vi pallade inte lyssna, vi orkade inte sakna mer. Det kom upp en ny text med dig på youtube och det ploppar fortfarande upp nya inlägg om dig och på dina sidor lämnas det nya kommentarer. Någon skriver: Fan. Tack för alla stunder men tycker du inte att vi borde ha haft fler va. Smart av dig. Jag läser det om och om igen, ilsken smärta som jag känner igen så väl.. Oavsett om folk kände dig som Grioa eller Andrés – du gjorde ett jädra avtryck hos oss och du kommer aldrig glömmas bort!

Det är mänskligt att dela skrev du. Sprid musiken, här finns samlande länkar.

gronsaksmannen

Försöker ta itu, men vi tar itu oss själva.

